دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان آبی که دو بار جوشیده باشد ضرر دارد؟ اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است
سرخط خبرها

ورود ممنوع! | ماسک اجباری شد

  • کد خبر: ۳۳۶۹۸
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
ورود ممنوع! | ماسک اجباری شد
بر اساس بخشنامه ۱۹ تیرماه معاون وزارت کشور، مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلف شدند ضمن راهنمایی مراجعان در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات جلوگیری و از ارائه خدمات به آنان خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ جواد ناصریان معاون - توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در بخشنامه‌ای به کلیه استانداران، روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و کلیه واحدهای تابعه وزارت کشور، با توجه به نگرانی‌ها درخصوص شیوع بیماری کرونا و براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در ۱۴ تیرماه برگزار شد، تصریح کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه مدیران و کارکنان شاغل در واحدهای مصرح فوق الذکر، ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند و در صورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت بعمل آمده، بدیهی است هر نوع عدم همکاری و توجه به این امر از سوی کارکنان منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار گردد، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

در ادامه این بخشنامه تاکید شده است؛ مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلفند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی محیط اداری، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات و واحدهای عملیاتی جلوگیری نموده و از ارائه خدمات مورد درخواست آنان خودداری نمایند.

در پایان این نامه تصریح شده است؛ مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه به عهده استانداران و روسای سازمان‌های وابسته و تابعه و شهرداران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->